Idag är dagen då mitt nya liv börjar.

- Idag är det måndag (för alla er som inte visste det)
Det är nu dags att börja ett ny-gammalt live..

Idag är jag Pepp! Det måste bli ändring.
Jag är väl medveten om vilka ändringar som måste göras.. och idag är starten på det nya livet :)
(det är dock inte så allvarligt som det låter)

Sitter nu och pratar lite med mina kenyanskavänner, men ska snart äta frukost och dricka kaffe med min mor!
Det var så underbart skönt att sova inatt.. Jag har bara varit vaken en gång och det var vid 9 ungefär ;)

Ska på kör å massa annat idag mellan 16-21 (suck)
Sedan ska jag hem och sova igen, för imorgon är jag ledig igen :)

Nu måste jag skynda mig till frukost/lucnh bordet.

PUSS!


Me and Gaby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback