Jag är fan alltid trött..

Ja, jag tycker verkligen att rätt låt vann.
You go girl!

Igår hörde jag en del av bidragen för första gången, och jag tyckte faktiskt att Caroline af Ugglas låt var bra.
Den berörde och var annorlunda.. Inte i melodifestivalsammanhang.. men den var ju djupare än många andra!
Jag förstår inte hur folk orkar hänga upp sig på små saker?
Suck.

Sitter hemma nu och lyssnar just på Cau's låt ;) Den är faktiskt bra.. ska snart köra iväg till teatern och jag orkar verkligen inte.. Jag är trött och sliten.. som vanligt.
Jag försöker även förbereda mig på mitt nya liv som börjar imorgon.
Finns en hel massa avtal och löften som börjar imorgon..
Jag vill inte ljuga för någon.
Jag ska därför försöka göra mitt bästa med allt.

Jag saknar otroligt mycket för tillfället.
men jag ser samtidigt fram emot massor..
Sitter nu och bara väntar på att mamma ska komma hem så jag kan köra..
teatern kallar.. funderar dock på att vara ganska sen.. men men..

Jag vill hem och kolla beck sen, efter det ska jag sova i min fula pyjamas!

Vi får prata mer senare ;)
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback