klockan tickar...

klockan närmar sig 22.30 och jag borde sova.
har lättat på mitt dåliga samvete och löst problemet..
orka bråka?

Nu förtjänar jag x - antal timmars sömn efter en härlig vårdag, träning och pga allt annat!
Kan för övrigt meddela att jag idag fick min bil ;)
Lite trög att köra och utan radio för tillfället... men jag slipper iallafall vara beroende av min mor&fars bil!

Mitt nya liv går faktiskt ganska bra, på söndag ska jag desssutom börja på min fem-dagars diet.. Får hoppas att den ger något resultat.

Ser fram emot att vakna imorgon.. sålänge vädret är lika ljust och fint som imorse :)

Nu ska jag nanna med mitt nyduschade hår!

Imorgon är det jobb, sång och träning!



Ps: Här kommer typ tidernas fulaste bild på mig någonsin Ds:---



HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar också kan jag berätta! Och är så kul att både både du och Linnea är lediga dagen efter med tanke på att det annars är ni två som alltid jobbar helg! Så det kan nog bli en hel del alkohol! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback