Livet står still.

Livet är ganska vanligt för tillfället.
- Varken tråkigt eller speciellt roligt.
Det är mest vanligt.

Jag trivs. Jag har ett jobb.
Jag har massor av vänner världen över.
Familjen mår bra och vi har det mysigt tillsammans..

TYvärr börjar jag bli lite tjock.. men det är snart gamla tider.
På måndag börjar mitt nya liv (igen) Denna gång ska jag skärpa mig på riktigt.
Igår var jag ute och gick med syster, vi bestämde oss för några punkter vi två ska följa.

Ikväll ska jag till Malin igen, är ju jobb imorgon 6.30 så vi gör varann båda en tjänst.
Kan ju bli kul :) Jag, Malin, Jaquline, Mikaela och Johanna.
Det är en nice kombination.

På lördag blir det Malin igen plus Melodifestival om jag inte ska bege mig lite neråt i landet? Vi får se.

Nu är jag sjukt trött och väntar på att mamma ska komma hem, då blir det kaffe!

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback