Måndag!

Denna måndag var ändå en ganska bra måndag.

Jobb. - Var fruktansvärt trött.. men överlevde.
Körde direkt till Ängelholm - övning med Rasmus på Luffen.. (kan tillägga att INGEN förutom jag och Jesper kommer på övningarna.. scen 3 sitter som en smäck! )
Dessutom ska vi spela Rasmus på Luffen den 2,3 & 4 september i år.. Känns ju verkligen stabilt.. med tanke på att jag förmodligen börjar på Lunds universitet den 1 september. TOPPEN! Tur att jag inte har en huvudroll -pust,stön-

Kören känns ganska överflödig för min del.. har ju inget med kören att göra typ.. eftersom jag.. JA, JAG spelar Oskar! = huvudroll!
Så jag gick och Fikade med Erik istället EH :)
Hämtade syster sedan körde alla tre hem till mig..
Erik stannade några timmar och kolla tv och snackade skit.. (sex?!)
Har bestämt att det blir utgång plus en middag lite senare..:P

Annars har dagen varit ganska död. Är trött och tänker sova.
Imorgon är jag änrligen LEDIG! - Det enda som står på schemat är BOX :) Yeah! Ska bli sjukt kul..
Blir träning tis, ons, tors och fre :) Jag och syster är duktiga..
På onsdag är det lön.. (om denna extremt lilla summa kan kallas lön? Ynka 2000 kr ) FY!
I vilket fall lär pengarna ta slut direkt, ska ut plus handla present och skicka paket till kenya.

Nu tänker jag dock hoppa i säng, är inte direkt jätte trött.. men sugen på att sova..
synd att man alltid sover ensam nu förtiden.. :/
Lite, men bara lite närhet emellan åt hade kanske inte skadat?!

Puss&Kram plus Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback