Relaxing med Malin again :P

Ligger och chillar i hennes soffa och kollar film.
Ikväll kommer Jaquline så ska vi kolla på Melodifestivalen och äta chips/grönsaker med dippa :D *mums*

Gårdagen var nice som tusan, spontan och sjukt trevligt.
Blev en hel del vin (a), god mat och massa tjejsnack :)
Dessa tjejer är goa som fan!
Det är sjukt kul att umgås med ett riktigt tjejgäng... där man faktiskt trivs!

Om ni undrar över varför jag "alltid" är hos Malin finns det lite olika förklaringar..
Varken jag eller mamma tycker om när jag kör vägen till jobb på morgonen..
Jag och Malin trivs ihop..
Om jag inte har bil måste jag ta bussen med Malin på morgonen från Höganäs..
Men det är nice, vi kan liksom inte umgås för mycket ;)

Är jobb imorgon igen, men först ska jag SLAPPA tusan..
Hoodtröja, utan bh och joggingbyxor... med denna heta outfit ligger jag utslagen i soffan... !!!! wiee..
Jag har börjat att VERKLIGEN uppskatta att relaxa..

Annars händer det inte så mycket..Finns en hel del jag borde göra...      på måndag börjar iallafall mitt "nya" liv.. så det är lika bra att leva jävligt fram tills dess :D

Puss och Kram
- Trevlig melodifestivalkväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback