sorry seems to be the hardest word.

- Jag mår fortfarande fruktansvärt.
Vet inte vad jag mer kan göra? har verkligen försökt med allt som ens är möjligt..

Jag vet inte längre.


Idag gick iallafall jobbet fort :) Har putsat en massa fönster, och på så sätt fick jag vara ute och njuta av det vackra vårvädret nästan hela dagen :)
När jag kom hem tog jag med Aramiz på en liten längre promenad och satte mig senare vid datorn.
Håller just nu på att leta låtar till en skiva som ska skickas till Kenya nästa vecka :)

Senare ikväll blir det bodycombat med syster! Gud vad jag längtat efter att röra på mig!
Kan ju alltid försöka att faktiskt bli fit på ett eller annat sätt, har ju faktiskt lovat :)
Sitter nu och pratar lite med Robin på fb, kan ju tillägga att jag saknar Kenya så jag håller på att bli sjuk!
Har dessutom sjukt mycket jag måste göra..
Ska skicka mail och kontakta en massa myndigheter.
För tillfället känns det som om allt är upp och ner, och samtidigt som om jag är lagom hysterisk!

Har dessutom ett sjukt intressant samtal för tillfället.. ska nog fortsätta med det.

Ha en underbar dag!
- VÅREN ÄR FAN PÅ VÄG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback