suck.

Som man kan ställa till det ibland.
Ja, men nu är det gjort.

Hade smskrig hela morgonen med de inblandade...
Saken är väl den att om man INTE är intresserad av att vet allting bör man kanske inte läsa en blogg?
Ibland händer det att man (även jag) skriver olämpliga saker där...
Saken är den att jag kan rätta till det.

Det är inget konstigt att 14-15åringar är upproriska och ska göra allt de inte får.
Det är inte konstigt att prova röka cigaretter, hash eller dricka mycket alkohol.
Det är något de flesta kommer göra förr eller senare.

Det viktigaste är dock att de unga har någon att lita på, någon att berätta alla dessa saker för.
- Någon som inte dömer hela tiden.
Ibland (ganska jobbigt) är det att berätta saker för sina föräldrar, och jag kan förstå det.
Ibland måste man som förälder se förbi alla dumma misstag sina barn gör,
speciellt om det finns någon som ser till att misstagen inte blir en livslång vana.

Även JAG som alltid varit en ängel har gjort alla dumma misstag man kan tänka sig..
och jag gör dem fortfarande ibland.
Men så är livet.


Iallafall.. Min mamma är ju smart! Hon har tagit min bil med alla mina träningssaker.. JIPPI!
Kom nyss hem från jobbet och ska köra vidare till Ängelholm om en timme för att sjunga..
Efter sång blir det gym med syster.. (om jag nu kan fixa mina saker?!)

Idag har jag stått ute och putsat fönster hela dagen igen.. SUPER KUL!
Det var iochförsig ganska bra när det var fullt med sol.. men i skuggan var det enormt kallt...
Men men, nu är alla fönster rena och fiina :D

Nu ska jag göra något.. hade hoppats på att Gaby skulle vara inne, hade ju en superbra ide att diskutera med honom!

PUSSIS!



Min syster är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback