To be gay is God's gift.

Dagens tips:

Antligen läser du biblen på ett fördömande sätt,
eller på ett medmänskligt vis!
Vilket föredrar du?


Operah är bra ibland.
Jag vill verkligen tro att religion är på det sättet, och att en majoritet tänkte så.
Men icke..
Kan påstå att det faktiskt smärtar ordentligt.



I vilket fall blev det inget gym idag (dumma syster), blir det imorgon istället. Blir jobb precis som idag.
Imorgon är det dessutom både Emmas och storasysters födelsedag :)
FEST!

Idag pratade jag även med Gaby.. ja, vad vet jag? Var och köpte presenter till Amanda som jag ska skicka i veckan.. försökte också få tag på ett calling card.. men alla var tydligen slut :/
suck.

Får väl ganske går och lägga mig samt läsa mina kapitel innan syster kommer.. hon blir ju galen på mig... Resten är redan historia.

Godnatt!



Så här känner jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback