Tonight it hurts.

Jo, ikväll gör det ganska ont faktiskt.
Mitt huvud är fyllt av frågor, rädslor, förväntningar och allt annat som brukar cirkulera.

Lycka och oro.
Ledsamhet och lättnad.

Iallafall.. helgen har varit  HELT JÄVLA GALEN!
- för full.
- galen.
- massa folk.
- happy hour.
- Tjejkväll vs Erikkväll. = illa.
- Dejt.
- Samtal... med den personen.
- Personlig analys.

Enkelt sagt kan jag väl säga att fredagen var FULL.. och hemgång relativt tidigt..
Åkte till stan för att umgås lite lugnt och dricka cider... kl 21:15 kom Erik, Tanja och Philip till stan..
Jag skulle bara följa med ut "ett litet tag"... men som vanligt när jag umgås med Erik går det åt helvete..
speciellt dagen efter.. Men jag somnade på bussen, vaknade där vid 4 (i ängelholm) pappa fick hämta mig, upp och jobba halv sju (försov mig pga sommartid) TUR att jag har min älskade pappa!
Jobb gick skit fram till lunch.. sov på lunchen i ett rum och efter det var jag pigg igen :)
Dagen idag gick mycket  bättre.
4 rum och sedan brandövning i 2 timmar!
Nu vet jag allt om hur man förhindrar en brand.. (gissa om mina föräldrar fått höra det)

Idag kom Malin hem från LONDON! -wiee-
Nu kommer jobbet bli kul igen!


Idag hade jag dessutom konsert.. det låter bra utåt.. men inuti finns det en del brister så att säga :/
Tur att de kan fixas.. (förhoppningsvis)
Imorgon är jag iallafall LEDIG, så jävla gott!
Ska sova lääänge!

Ikväll ska jag dessutom fortsätta på min bibel.. det går ganska bra, och det är faktiskt sjukt intressant.
Mitt mål är ju att läsa den 2 ggr innan jag flyttar tillbaka till Kenya..

Jag har nog dessutom en hel del att förklara för några personer..
saken är bara den att jag blir mysko ibland.
- Jag blir frånvarande.
- Brysk.
och
- lite korkad.

suck.

Jag antar att jag helt enkelt börjar bli van...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback