Tröttast i Sverige..

Ligger i pappas säng med mor min.
Mamma är fortfarande groggi efter operationen men hon börjar kvickna till.
fick  knappt sova imorse eftersom telefonen gick hela tiden...
När jag väl lyckats somna om ringde syster och fick åka hem från sjukhuset...
Det var bara att köra till HBG direkt.. - Igår somnade jag väldigt tidigt..
Jag kände mig verkligen som en sjukt osocial vän. (förlåt Jimmy)
Kan också berätta att samtalsämnet tillsammans med ditt ex aldrig blir normalt hur mycket man än försöker...
Allt man säger blir liksom krystat.
Kanske var det bara denna gången, nästa blir säkert bättre? :)

Idag skickade jag dessutom ut min inbjudan till min (lite annorlunda) 20års-fest!
Jag hoppas det ska bli fett nice ;) (är ju dock ett tag kvar)

Idag har även jag varit hos doktorn med min axel.. Nu har jag fått en kortisonspruta, och hoppas Verkligen att det går över.
Imorgon hoppas jag på en fika :) annars är planerna typ - inga.
Städa lite kanske?


Skriver kanske mer senare... är dock bara att all motivation är TOTALT borta.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback