Tröttast.

Har precis kommit hem efter en 9 timmars arbetsdag... och jag förtjänar verkligen lite sömn.
Man kanske skulle passa på ändå?
Ikväll ska jag hem till storasyster och fira 3 av 4 familjemedlemmar!

Igår jobbade jag i 7 timmar, efter det stressade jag iväg för att sjunga för någon operasångare.
han lyssnade på mig och gav lite tips om tonlägen och uttryck.. men inte om sången, för DEN var redan så fiin :P
(jag som inte sjungit solo på snart ett år :o)
Hämtade min systeryster och vi körde hem en snabbis för att senare vidare till GYMMET!
Gymmade en timme kanske, eftersom ingen av oss hade energi åkte vi hem.

Igår var jag sjukt sugen på att göra något. Men vad jag var sugen på hade jag ingen aning.
Kom däremot fram till att jag typ inte har några vänner - men lika glad är jag för det... fast gladast är nog de som slipper mig ;) nej, men skämt och sido.

Tur hade dock jag. Erik, älskade Erik hade lika tråkigt som mig!
Han beslöt att han skulle komma en sväng till mig på pizza och film :)
Erik är så mysig.
Han är verkligen en nice vän... Sen ser han bra ut och vi har sjukt kul ihop.
Blev pizza, godis och dåliga filmer. (vi tre (jag, erik och syster) fattade ingenting iallafall)
Erik gav mig dock en ide om att kanske vara med på FN-rollspel på Campeon nu i april.. Ska bara kolla så jag får först :P haha "Den elake serben" och "politiknörden Emma".. Kan det bli ett bättre par? ;)

Förutom att jag är trött har jag haft sjuk mensvärk.. usch usch. Är dock oerhört tacksam att jag fått min mens :=D
Nu borde jag dock ta en tupplur, skulle dock vara intressant att veta var min syster och mor håller hus?

Pussis. och trevlig lördag.


Jag och Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback