USCH!

- För att vara helt ärlig: Jag orkar inte skriva blogg.

Detta är min korta uppdatering sedan lördags:

  • Somnade framför tv:n
  • Jobbat sen lör-tis
  • Tränat teater
  • Återvänt till kören
  • Bestämt att jag ska ha 20-års fest (på ett litet annorlunda sätt)
  • Storstädat toaletter på jobb.. :o/
  • Sjukt ont i mitt knä
  • Axlen spökar också
  • Jag kissar fortfarande SJUKT mycket
  • Jag är sinnessjukt trött
  • Systeryster blev inlagd för halsböld
  • mamma opererades
  • pappa är i Stockholm
  • Och idag pratade jag med Gabriel igen :D
NU vill jag egentligen sova.. men ska faktiskt försöka vara lite social... Jimmy är trots allt här :P Var ju ett tag sedan..
Imorgon ska jag försöka vila ut och ringa doktorn samt hämta hem syster!

Godnatt! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback