Dra på trissor!

Jag är chockad...

Egentligen pga 3 orsaker.

1. Idag började jag städa på mitt rum.. (eller iallafall tagit bort allt från mina sängar)
Detta innebär att jag kanske kommer få ordning inom snar framtid :P

2. Jag har satt upp mig på lägenheter, i Helsingborg.
Jag tror det vore det bästa av många anledningar.
Dels är det nära till ALLT, jobbet, skolan, vänner, hem o.s.v.
Mamma blir också lycklig, då kanske systern min tänker om (och vill gå i skola i HBG) då kan hon typ bo hos mig :D

3. Detta är storslaget! GISSA VAD!
Gabriel.. *dendär* har ÄNTLIGEN lämnat mina saker till Liz.. Mitt körkort och mina kläder.
Är jag chockad eller vad.
Dra på trissor.
Detta är ofattbart!
Kanske detta änrligen blir mitt avslut. - Jag behöver det verkligen.

Nu ska jag och mor ha myskväll, filmen börjar kl 21:00.

Puss och trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback