Jag har tänkt..

under tiden som jag inte varit hemma.
För övrigt vaknade jag för 15 minuter sen.. Jo, jag var nog ganska trött.
Första natten jag sov hemma sen i fredags.. därav anledningen till att min blogg blivit oehört lidande.

Under dessa dagar jag jag alltså tänkt och känt.. men framför allt jobbat.
Var hos Erik och hans mormor/morfar.. :) Det var ett avbrott i vardagen.
Tränat massa teater... suck.
Och träffat Klas :)

Annars är mitt liv ganska -inte-speciellt-roligt-
Nu är jag iallafall LEDIG! :)

Jag har bokat tågbiljetter till STOCKHOILM 23-27 juni!
Planerar en resa till Norrland med gänget *mys*
Och BERLIN med BEA i slutet av Augusti.. det kommer bli fett nice :)

Känns som sommaren kommer bli nice, trots en massa jobb...
Kan ju aldrig låta bli att tänka PENGAR! PENGAR! och PENGAR!

Så vad händer ikväll? ;) PARTY? (en annan är ju ledig) mohaha
Och hur fan fixar man bloggen på FB? *är jag trög?*

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback