LITE CAMPEON FEELING!?

Jag sover länge.. som vanligt.
Jag kan inte egentligen förstå hur jag kan sova såhär länge när jag är ledig.. och sen när jag jobbar sover jag en tredjedel..?

Igår var jag ute en sväng med Nisse :) Vi drack lite öl och spelade biljard. Åkte hem vi 23:30, så det var extremt lugnt.. om jag får säga det själv :)

Ikväll ska det vara CAMPEON reunion.. men folk verkar lite sega. Kan ju vara för att det hela uppstod ganska hastigt, men ändå?
Vad kan de ha för sig som är bättre än campeon? :)
Vi har ju tidigare konstaterat : VI har inget liv.

Jag borde iallafall ta tag i mitt... kanske inte livet, men mitt rum.
Det är så sjukt mycket jag måste göra :)
- nacken är sjukt stel -

Idag ska jag dessutom duscha och vara extra fin inför ikväll.. vem vet vem man stöter på?
Guys, here I come ;)

Pussis!



Lite campeonn feeling - Costa (sådärettårsedan)

Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Hallå... är allt bra med dig nere på fel sida av åsen?? :D



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback