Måndag!

Andra dagen på jobb av sju...

har betalt mina räkningar och sitter nu med en sjuk huvudvärk.
Ska snart bege mig till Ängelholm för att göra sånt jag brukar på måndagarna..
Kör, ensambel och teater :)
Imorgon är det jobb, fika med ROBIN och styrelsemöte.
Känns ändå som det kan blir ganska bra :)


Idag har jag varit med om något sjukt... något som gör mig mer än JÄVLIGT FÖRBANNAD!
*dendärsomjagintevillnämnavidnamn* sa att det kostade allt för mycket pengar när han skulle skicka mitt körkort m.m.
Vet ni vad det kostar?
270 kshs.. det är kanske 27 kr.
FY FAN! och så har "han" mage att säga att jag skickade för lite pengar och var självisk och snål! *AS!!!!!*

men men, nu är jag lugn :)
För att prata om något roligt, så verkar det som att en hel del folk kommer på min välgörenhetskväll :)
Hade jag verkligen inte förväntat mig.. men är sjukt GLAD över det :D
fast det återstår att se på onsdag.

Verkar dessutom som om Malin ska tillsammans med Johanna flytta till Barcelona i en termin! (nu nästa)
Isåfall tar jag hand om hennes lägenhet den terminen :) wieee..
För antar att jag inte kommer hinna få en egen innan dess.

Men men, nu måste jag gå på toaletten.. och kissilissa.. och sen ska jag slänga i mig lite mat, efter det ska jag köra till Änglaholm :)

PUSSIS!

Ps: Hittade lite sjuka bilder på min dator.. det är ett MÅSTE! Ds:







hahahahahhahahahhahahahahahahhahahahaha

Kommentarer
Postat av: tobias

fy fan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback