övertrötta..

jag och malin.
malin och jag.

det finns inget bättre sätt att beskriva oss.

jobbat i 9 timmar.
hem -äta räksallad.
vi har vårt roliga på vägen.. haha

vi är nog sjukt knas ibland.

Hade en rolig insident med elvispen
förutom det har vi kollat talang, suttit vid msn (jag) och nu spelar Malin GH.
Jag ska duscha och sedan nanna.
Imorgon är det trots allt jobb... igen..
men men, bara 2 dagar kvar :)

Imorgon är jag dessutom ensam hemma, fett nice!
tror Nisse kommer en sväng och håller mig sällskap.





Rent hypotetiskt sätt: Tror du vi hade kunnat vara typ... ett par?





Vad svarar man på det? - Jag vet inte... jag vet inte.







Godnatt mina vänner.. dusch sen säng!

PS: fuck you for not giving me an answer... DS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback