Säga vad man vill om livet..

Men det är trots allt inte speciellt förutsägbart, inte alltid i varje fall.

Idag har jag latat mig något otroligt, samt syndat.
Sak samma ändå.
Mina 2 kg är fortfarande borta.

Väntar just nu på att mor ska komma och hämta mig och syster, de ska till väla och jag på möte.
MIn motivation är väl ganska kass, men det har den varit ganska länge nu.
Egentligen förstår jag inte det heller?
Jag antar att det bara är så ibland.

Efter mötet beger jag mig till MALIN :) Är ju längesen jag sov där nu, tycker om när vi har våra små dejter. Ska kolla om jag ska köpa med mig något innan jag kommer dit. :)

Veckorna bara går, otroligt fort. Men vad gör man egentligen? Jo.. väntar.
Man bara låter tiden flyta förbi.. utan att ta tag i sitt eget liv.
Till synes kanske mitt liv verkar fullt av spännande inslag, men tror mig, det enda spännande som händer är när jag jobbar och festar samtidigt.. det är alltid lika intressant att se om man vaknar eller inte.
När jag inte jobbar är jag som förstenad... JAHA, och nu då?
Jag har verkligen ingen fantasi överhuvudtaget.

Jag ser faktiskt fram emot att börja plugg till hösten..Trior det kommer göra enormt stor nytta för mig.
Oroar mig dock för en hel massa ändå.. Vill jag flytta hemifrrån?
Den senaste tiden har jag känt av den längtan starkare än på länge.
Men min ekonomi då?
Afrika? - mitt jobb?
Och kärlek?

Det är väl egentligen inte så att jag "letar" efter en pojkvän.. det är nog snarare att jag alltid lyckas krångla till det på det planet. Jag älskar att träffa nytt folk, men någon måtta måste det faktiskt finnas.
Jag vill så otroligt mycket.. men det är ganska sällan det blir som det borde.
GAH!
Igår pratade jag dock lite med systeryster.. och jag kom fram till att det finns 3 personer som får mig att må underbart bra.
Jag tror aldrig att jag kommer kunna ge tillbaka så mycket som de gett mig....

jag har också kommit på att mitt liv styrs av projket. Med mina projekt (små eller stora) styrs jag framåt. Det får mig att vilja kämpa och att utvecklas. För tillfället är mina projekt vilande.

Detta är förvisso inte heller helt sant.. jag har 4 projekt.. som kan/borde/ska bli underbara :) men jag hittar inte riktigt orken.. jag har allt stöd och allt material som krävs.. det är bara att komma igång..
Men men, nu ska jag ta tag i den lilla ork jag har kvar för denna dag..

Puss och Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback