SchlagernightwithTobbe&Bea!

I really need it..

Har suttit och fikat i över 3 timmar iidag :) Tobbe och Bea is the shit :P
Sov inte hemma inatt.. det behövde jag också.
Åt pizza.. "emma du måste faktiskt äta".. fick dessutom mysig frukost imorse :)
Jag behöver pysslas om ibland :D
*mys*

Ikväll blir det så schlagernight och alkohol :)
Jobb imorgon, men va fan.. kan ju lika bra köra från Bjuv som från Strövels :)
Jobb i 7 dagar nu... gahh.. men jag antar att jag kommer överleva även det :P
Händer lite trevliga saker på vägen :)

Fotoutställning, fika, eurovison och lite sådant :)

Nu ska jag dock snart träffa Agneta och Emma och gå igenom Välgörenhetskvällen :) Tror nog att det kan bli något :)

PUSSIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback