Tidsbrist.

Kan man ansöka om att EU ska besluta att veckan har 10 istället för 7 dagar?
Jag känner verkligen att min tid är putsväck.
Jag är uppbokad varje minut ! AND I LOVE IT!

men frågan är.. när ska jag ha tid med alla nya projekt då?
Jag måste väl vara en tråkig människa egentligen? -suck-
Just nu sitter jag dock i lugnan ro när jag VERKLIGEN borde stressa..
klä på mig, fixa mig, packa, äta och hinna köra till Ängelholm innan kl 18:00.
Lycka till. - Grattis!

Mitt körkort och klänning är iallafall skickat.
Mamma är hemma från akuten..
och jag STOR längtar tills ikväll.. då ska jag få bli lite ompysslad :)

MEN NU.. måste jag verkligen klä på mig.

Ps: Jag och Robin fick ännu ett projekt igenom idag, var tiden finns, ja, det vet jag inte, men lusten, den finns det gott om Ds:



I actually think about you everyday..I wish you just could get away... forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback