VÄLKOMMEN HEM ÄLSKADE ROBIN!

Igår var dagen/kvällen som skulle bli helt underbart skoj :) Den dag jag sett otroligt mycket fram emot..
Träffa sina underbara vänner, Robin kom hem och jag var ledig dagen efter (alltså idag)
Men fan heller... inte för att jag brukar bli för full, men självklart skulle jag bli det just igår..

Så jävla tråkigt.
Drack 5 glas vatten på Tempel och sen fick typ Erik hjälpa mig ut så jag ringde pappa.
Pappa mötte upp mig på knutpunkten (tillsammans med hans arbetskamrat) -suck-
Saken är den att pappa arbetar för att förhindra sånt (som just hände mig)
Jag visste att jag druckit lite mycket (vilket jag egentligen inte gjorde - tydligen slog det bara helt fel?!)

Slutade iallafall med att jag spydde ut från bilen utanför knutpunkten. KUL!
Jaja, mådde bra imorse och mår bra nu :)

I vilket fall så är jag superglad över att Robin är hemma..
och många av de personer som betyder mest var där igår, sen att just jag fick åka hem tidigt (kan ju vara en parantes).

Nu ska jag ta mig ett glad mjölk och en macka.. och slappa framför tv:n.

Godnatt.


Älskade Robin, jag saknar Kenya väldigt mycket,
men inte lika mycket som jag saknat dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback