Var försvann tiden?

Nu har 4 dagar gått.
4 jobb(iga) dagar!
Fulla dagar.
och trötta dagar.

Valborg umgicks jag med Malin, Mikaela, Staffan och Andy (även lite annat folk kom senare)
Jag hade tänkt åka hem med pappa vid 11! Men han slutade jobba  halv 2! -jippi?!-
Fick iallafall sova 3 timmar den natten..

Fredags innebar jobb, hem för att bli fett pepp!
Drog ut med Bea och Stina..
Plus att jag träffade en gammal kompis ex.. ajaj!
Men men, slutade med att vi kollade film.. för det var sjukt dött på stan :/
Pappa hämtade mig halv 4 denna natten..
Detta innebar 2 timmars sömn..

Lördagen bestod av ett vaccum.. jobb, hem, åkte till bror min..
blev förbannad som vanligt.. Jag blir så j-vla trött ibland.
Och jag är trött på att alltid höra samma sak.
Jag är trött på att alltid vara så förbannat ung och "naiv"..
Jag förbannar att folk blir så fruktansvärt trångsynta..

Jag orkar inte vara den generösa, snälla och diplomatiska tonåringen längre..
Nu är jag vuxen (host) och jag tänker fanimig inte bete min som en..

Gahh.
Igår åkte jag hem till en kompis (efter att jag varit förbannad, besviken och ledsen - TUR att Erik finns och säger så mycket klokt... (bara en parantes))
Tog en dusch där, la mig i sängen och somnade typ direkt.. efter att jag visste att Barca vann över Madrid med 6 -2 :P
Det var en välbehövd natt med massa sömn.. 

I vilket fall så är jag ledig imorgon och på tisdag :)
Det behöver jag verkligen!
Har dessutom lite feber och ont i halsen.. fast då är det som vanligt.. haha
INGET ska få förstöra min dag imorgon.. jag ska bara ha en mysig dag helt enkelt :)

(är kanske inte lönt att säga att jag ska lägga upp bilder nån gång? för det händer typ inte ändå)


Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback