Ett svin.

- Jag tog den.

Inte för min skull.
inte för att jag ville eller ansåg mig behöva den.
jag är också otroligt skeptisk, men samtidigt har jag inga tillräckligt bra ursäkter för att inte ta den.

En sak vet jag dock, att jag aldrig kunnat leva med mig själv om jag smittat någon som blivit väldigt sjuk. :(
Dessutom så kändes sprutan verkligen ingenting, helt sjukt.
Och jag har mått 100 % bra. har inte känt av någonting :)

Lite trött imorse dock.. men det kan lika bra bero på något annat.

Igår var jag duktig :)
Jag frostade av frysen och städade mitt rum.
Idag har jag varit på föreläsning, städat hela köket och läst ut en bok.
Nu väntar jag på ett sms eller liknande.

Malmö eller Lund?

Dessutom är jag sjukt sugen på kakor :) *mums*
Imorgon är det föreläsning, sen prata om arbetet med Charlotta och efter det plugg och sedan hem till mamsen och pappsen igen.. (bor jag i Lund? Egentligen?) Får hoppas på en trevlig utgång eller något imorgon kanske? Även om man jobbar på fredag.. Efter det kommer hela helgen spenderas med släkten och mina böcker.

Nu får jag väl fixa till mig lite, samt läsa lite medan jag väntar!







FÖRE! (fråga mig inte vad jag sysslar med)




EFTER! (det blir inte bättre)

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Snygg frilla, Emma! :) Det ser ut som om du har gjort slingor också. Mörka och röda? Nice!

2009-11-11 @ 22:17:49
Postat av: Fia

Fortfarande skeptisk? ;) en skönhet klär i allt vet du väl? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback