Händelserik vecka.

Förra veckan måste varit den mest händelserika i mitt liv någonsin.
Alla känslor på en och samma gång.. nästan sjukt nu när man tänker efter.

Känslor. Svek. Lycka. Åtrå. Rädsla. Oro. Glädje. Framgång. Nyfunna vänner. Gamla bekantsakper. Tillfredsställelse. Smärta. Psykisk och fysisk. Uppskattning. Misstag. Trötthet. Ensamhet. Omtänksamhet. Tårar. Skratt. m.m.



Fy fan för igår.
Fy fan för idag.

jag orkar inte mer.
Hade en fantastisk vecka i mångt och mycket.
men idag mår jag piss.

Jävla knä. Jävla kropp. Kan man inte få byta?
Ska till läkaren idag kl 16.
Byråkrati.

Jag har aldrig känt sådan smärta som igår. Att jag varit vaken i 38 timmar bidrog säkert till det också.

Idag måste jag plugg. duscha. läkare. styelsemöte.

Ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback