mitt kaffe smakar te.

jag sitter uppe i min ensamhet och funderar..
och läser i Lunkan.

Omtenta sker just nu, massor av postitlappar.. kommentarer och lite tankar.
Första frågan har i princip all samlad information.. tror jag?!

Ska läsa lite till nu i böckerna, sen artiklen igen..

sen nanna :)

hade seminarium idag, gick väl helt okej. Är godkänd om inget annat.
Har fixat en partner till nästa seminarium :) JIPPI!!

Känns som det blir en händelserik vecka igen..
väntar fortfarande ganska spänt... känns som värsta spelet.
vet inte vad jag tycker om det egentligen?

Funderar på att ställa klockan på 9 imorgon, göra frukost och börja skriva..
kl 17 ska jag vara på AFborgen för möte, efter det blir det fika :)


NU är emma tröttis.

Puss&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback