Sensation white och en blandning av dåligt samvete.

Gårdagen var nice. Väldigt trött, men nice.
Var hemma kl 7 imorse.
Kändes som man aldrig skulle komma hem.. 4 timmar tog det från köpenhamn.. nästa gång hittar jag en dansk :P

Har varit en sjukt intressant helg vill jag säga, det har hänt massor.
Jag har lite dåligt samvete och känner mig en aning förvirrad.

men jag har lärt mig att sluta hoppas, att sluta tänka och framförallt slutat hänga upp mig på saker, framför allt på killar.

Det är inte lönt, jag förstår de inte ändå.
Jag längtar efter den där kicken, (jag tror det kallas kärlek?)
Men jag är för feg för att våga tror, och för cynisk för att hoppas.

Känns som man borde fortsätta med det man är bra på, att vara ointresserad.
Tyvärr så syns ju det igenom ganska fort.
Jag vill ju så gärna.
Men minsta lilla tecken som gör mig osäker, då är jag redan tillbaka , längre bort än där du fann mig.



Problemet är när man vill hoppas, och gör det.
men samtidigt hela tiden är beredd på det värsta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback