vaccineras eller ej?

Jag är faktiskt kluven.
Min tid är 16:30-17:30 idag.

- men jag kan verkligen inte bestämma mig.
Mamma vill att jag ska göra det.
Jag känner mig mest tom.

känns som jag har mindre anledningar för att inte göra det, än tvärtom.
men samtidigt är det en känsla som motarbetar viljan att ta mig till läkaren..


Var hos doktorn idag igen, för mitt knä.
Reumatologerna.
De gjorde ingenting.

Jag blir så trött.
Nu kan jag åtminstone gå och leva ett ganska normalt liv.

Sen att jag inte kan böja på knäet, sätta mig normalt, gå i trappor ordentligt, gå i höga skor eller liknande.. ja, det är ju skit samma?! Speciellt eftersom jag är 20 år och har sisådär 60-80 år kvar att leva.
JIPPI!


Men men, mitt hår...
- fjortis?

Ja, det blir helt enkelt inga kommentarer på den punkten.
känner mig lite skeptisk fortfarande, och det känns som att ha "komplimanger" kommer fortsätta att hagla.

Ikväll ska jag relaxa lite, vin? igen? ;)

- mysa? lite bara?

Imorgon blir det Lund, ska köra dit (bilen är full med saker). Föreläsning 10-12.


Nu när jag fått min morgondos på internet, är det dags för några timmars fokus, innan jag ska köra till Båstad och hämta syster.

Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback