visst är det kul?

Ibland funderar jag lite.. (för mycket)
Det är ganska underligt hur livet kan te sig.. det bara ändras så fort.. :)

Jag har haft ett lyckorus idag.

Jag tycker om Charlotta. Min kumpan. Min vetenskapliga partner. Hon är nice.
Hon är den första (förutom jacob) som jag faktiskt kan prata med, (som inte bara handlar om skolan)

Idag satt vi och pluggade mellan 9:30 till 18:00.. sjukt duktiga :) Imorgon blir det väl ungefär något liknande..
ska även på FN-möte i HBG med älskade Robin :)

Sen blir det tillbaka till Lund för att fixa det sista med arbetet, slutligen.

På kvällen blir det förhoppningsvis en tripp hem till Jimmy, då ska han bjuda på en drink eller två :)
Det kan jag verkligen behöva...

Fick dessutom ett trevlig besök hemma hos mig! Jag ser framemot fler sånna :)

Plugget går framåt... tror jag.. eller snarare hoppas på det! blir massor av läsning framöver.. men det är jag mer än beredd på! Hoppas bara att svaret på omtentan är positivt!


NU ska jag snart sova.. får gå upp kl 7 och duscha och läsa lite till... känns nog smartast så!
Pussilurk.


Kan någon förklara detta fenomen?
Varför?
När
och
hur?
Sjukt intressant.
- Jag skrattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback