BF nr 1.

hej och välkomna till bitterfittans krypin!

Jag ligger i sängen. orkar inte resa mig.
skiter i vilket.

seminariet gick bra idag, verkar som man är godkänd på det mesta.. jag har dock fortfarande glömt visa upp mitt studentkort.. så antar de inte kommer rätta min tenta innan dess. men just nu gör det de samma.

Ibland blir det för mycket. Idag skulle jag hämta ut min tabletter på apoteket, men då har inte läkaren gjort något recept som han sa. Va fan? De varken läser journaler eller gör det de ska.
Idag är bara en cp-dag.

Jag glömde allt jag skulle göra och bara gick hem.

Kommer ingen idag heller, så får väl dricka mina öl själv. Skulle ju köpt lite godis eller liknande.. men jag orkar inte ens gå upp ur sängen.. Mensvärk, knäet och allmänt depp.

Jag borde egentligen plugga... jag ligger så sjukt långt bak. men jag orkar inte... känns som jag för tillfället skiter i  vilket....



Ikväll blir det lovesongs och tycka synd om mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback