Jag saknar mina tjejvänner.

Jag vill väl inte påstå att jag är bäst på att hålla kontakt med mina vänner, speciellt inte mina tjejvänner..
Jag har mycket mig själv att skylla.
Förmodligen lever vi helt olika liv.
Det är faktiskt ganska få jag träffar.


Jag saknar Tessi, du var länge min bästa vän. Inget otalt nu, men inget heller att prata om. Våra liv är helt olika. Du verkar lycklig och det önskar jag verkligen dig.

Emma. Dig har jag väl saknat sen vi skildes åt... jag vet inte varför jag fortsätter att envisas med att tänka på dig som en av mina bästa vänner.. det är ju egentligen flera år sen vi egentligen pratade ordentligt. Vissa saker gå antagligen inte att förklara.

Frida.. du är så go å glá och lever nu ditt liv i Göteborg.. ja, du har ditt. Du verkar tagit dig tillbaka på alla plan och du trivs fint med din Andreas i Götet. Skola, träning och kärlek.

Bea:
Kanske den enda jag faktiskt pratar med ibland.. jag saknar dig. önskar att vi sågs mer. Vi hade ju en del perioder i somras där vi sågs ganska mycket!!

Malin.. älskade Malin.. fan, dig saknar jag sjukt mycker. Vi sågs ju i princip varje dag, både på jobbet och privat.
Men sen jag började i skolan har det varit i princip omöjligt.. och snart flyttar du till Oslo.. tråkigt för mig, men underbart för dig :)



undrar om jag orkar läsa några kapitel?

Kommentarer
Postat av: frida

emma :( <3

Postat av: tessi

vet du vaaad, jag saknar dig med.. och tycker vi ska ses så fort vi får tillfälle till det

2009-10-25 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback