kan det vara svaret på frågan?

Livet flyter på, är just nu tillbaka i Lund.
mitt knä har varit bra ganska länge, men börjar svika mig nu igen.
Förra veckan var ganska jobbig också, huvudvärk varje dag.

men det är ju så att kroppen kan reagera på de mest underliga sätt, jag hoppas bara att det inte är migrän anfall jag fått... fyfyfy...

Ikväll ska systeryster och Kim komma till mig, vi ska gå på bio och äta :) mysigt!
Annars måste jag plugga..

nu ska jag göra mig en lätt frukost och läsa igenom en artikel... sen ska jag träffa Jacob kl 11 för lunch :) efter föreläsningen är det seminariumarbete!

var på fest i söndags  med jobbet! hade så SJUKT JÄTTE KUL!
Först körde vi gokart (jag kom två tillsammans med Micke), efter det åtte vi till en båt, åt mat och drack en massa :)
Efter lite dans åkte vi tillbaka till vårt hotell och sov.. (kan säga att det hände en hel del annat, men det får nog stanna hos mig, som en liten trevlig hemlighet)

Det var iallafall väldigt trevligt :)



Vidare så försöker jag komma fram till ett svar, rätt eller fel.
just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback