Byråkraterna.

Det är namnet på min grupp (den som våra faddrar fixat)
Gårdagen blev ganska full.
Tom mage och massa dricka.. det slutar aldrig bra.
Jag hade åtminstone vett att åka hem redan vid 12 i en Taxi. :)

Vi hade slipsar allihopa och var väldigt fina :P
Jag hade med kameran men tog aldrig några bilder.

FY FAN VAD DET REGNAR!!

Ikväll är det Lund igen, vid 18:00 typ. men vart liksom? haha
Någon sa Ulrikedal, en annan Sparta?
Och på facebook gruppen står det inte. mysko.
Fast det skulle väl höra av sig.


Igår var iallafall kul, lärde "känna" några :)
Ikväll är det Lunds nation, och jag skulle egentligen behövt sova, läsa och ta det lugnt.

Hade ju premiär med "Rasmus på luffen" idag, och det gick toppen. 2 av 6 är nu klara.
Även om jag var fruktansvärt trött imorse och huvudvärken var lite värre än vanligt ;)


Billy ska inte ut ikväll, så det blir jag, ensam, som får ta tag i detta. Jag är trött. Men man måste faktiskt offra sig ;) Nu måste jag snart göra mig iordning.. och kanske fixa mig en sovplats? om jag inte ska hem vill säga.

Adjö mina vänner.
pussilurk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback