Dagens första föreläsning..

Mitt första tips:

LÄS!!!

Efter två dagar har jag redan kommit på vitsen med att faktiskt läsa det som står i böckerna, redan innan man går igenom det :)
Kan säga att det hjälpte mig... även om jag bara hunnit läsa igenom lite än så länge.
Sitter nu hos Jimmy.. fast han är inte hemma...

Tänkte lägga mig i hans säng och läsa några kapitel till, sen i helgen får jag läsa resten (kunskapsprovet är redan nästa vecka) Men jag tror inte det ska vara några problem. Även om texterna är lagom komplicerade känns det ändå som jag hänger med en del :)
Lär ju ta ett tag i vilket fall.


Ikväll hoppas jag på trevliga kursare och massa ÖL!

Träffade en kille som heter Serge idag, han kommer från Kongo. Det bästa är att han fan i mig kan SWAHILI!! haha.. han lovade mig att lära mig det :)
Känns skönt att ha pratat med en person iallafall.

fast att prata har väl aldrig varit ett problem för mig ;)

Puss å Kram


pluggis? Redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback