Fy fan vad jag inte orkar.

Det suger att vakna såhär tidigt och ha ingenting att göra.
Det suger att man vet att jag inte kan köra hem än.

Jag kommer alltid hem tidigt. Detta har pågått ganska länge faktiskt. Började inte nu när man kom till Lund direkt.
Det känns tråkigt att aldrig hänga med på det som händer efteråt.

Förr var jag partypingla nummer ett. Idag är jag typ den största mesen. haha


Jag vet inte riktigt varför.

Dricker jag för mycket for fort? (för då blir jag ganska seg)
Är jag för lite pepp att gå ut? (eftersom jag kanske inte tycker att det är så kul)
Eller ger min kropp helt enkelt upp när klockan närmar sig 24:00?


Nu är jag iallafall hos Jimmy. Men han är inte här som vanligt.
Jag är inte trött och kan därför inte sova mer.
Coca cola hade varit ganska gott ;)


Idag blir en lång dag... Teater mellan 15:30-19:00 och rep med bandet 19:00-21:00!!!

SHINGALONG!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag och Linnea pratade om samma sak det här med festandet.

Vi var ute igår, men gav upp strax efter ett.

Vet inte alls vad det är, men det känns inte lika kul på något sätt.. Tråkigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback