Kunskapsprov är över och sittning på intåg.

Idag var det mitt första kunskapsprov.
och ärligt talat så trodde jag det skulle gå bra (jag har ju trots allt läst Lunkan 3 ggr) men när jag väl gjorde testet kändes det inte sådär värst bra.
Massor av alternativ, svettig och bara 15 minuter på oss.

Jag kan lika bra ha 12 som 0 rätt.
men men, nu är det iallafall gjort.


Imorgon är det jobb 6:30 :)
och det ska faktiskt bli ganska kul.
(kan dessutom verkligen behöva pengarna, eftersom jag köpte massa saker idag. speciellt ett par helt underbara stilettklackar från Scorett som var helt nyinkomna (a)

Efter jobb har jag SJUKT bråttom hem för att buta om till "Queen Amidal" och sedan köra till Lund innan 17! Kan blir lagom kenpigt :P men skam den som ger sig.
Imorgon kväll är det dags för mitt livs första sittning: TEMA : STAR WARS!!
mohahaha.


Men nu blir det sängen.
Jag hoppas att alla mina förra klasskamrater från Campeon har en underbar återträff hemma hos Jacob.


Såhär söt är jag INTE för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback