Mitt första seminarium!

- Jo jag har satt mig i en liten knepig situation.. och idag blev jag ännu mer medveten om att det är sjukt illa!!

I vilket fall, seminariumet gick fint :) Kunde prata och mitt svammel blev någerlunda förståbart! Det är allt jag begär så här i början. Alla blev tydligen godkända ! TUR!!



NU är jag hemma, ska skriva på teaterpjäsen, läsa några kapitel samt träna teater. Annars är det ganska chill idag..
Bör kanske kolla på lite fler lägenheter? (a) !!

Guuud vad jag vill flytta nu! Ska blir sjukt kul, bara längtar efter en egen lägenhet så jag kan komma och gå som jag vill (även om jag redan gör det, fast hemma haha)

Mitt huvud värker bara mer och mer. Detta är helt galet. Hur länge kan egentligen huvudvärk pågå?


suck.

adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback