När dagen bara går åt helvete.

Vaknar försent.
Får stressa som satan.
Inser att man inte har pengar på kortet och ingen bensin.

Skyndar sig till tåget: 07:28! Tåget är inställt, får åka buss (som inte ens är på plats)
Tar bilen (hoppas bensinen räcker) kör till HBG, kan hinna med tåget 08:10.

Fuck.

Bilkö.

Fastnar i mitten av vägen, alla bilar tutar.
Klockan tickar.
Emma gråter.
Ser ut som en sträck-gubbe. (lite humor)
Smink i hela huvudet.

Kommer fram till parkeringen, 4 jävla lastbilar står ivägen = ingen parkering.
Får damp (och gråter, svär och allt annat liknande)
Ringer pappa, han ska komma.
Mamma hindrar honom och hon ringer mig.

Nu är jag hemma.

Men ska bege mig om 10 minuter.

Om jag bara varit smart från början, det finns ju 2 föreläsningar om dagen.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback