OJ!

Hur tusan gick tiden så fort?
Redan 2 dagar sedan och 6 timmar sen jag uppdaterade min blogg?!

Iallafall borde jag inte uppdatera den nu heller.
Sängen är nybäddad och längtar efter mig.
Väl i säng blir det 4 kapitel i "statsvetenskapens grunder"!

Imorgon är det seminarium, och jag tror jag klarat av uppgifterna?
Om jag nu gjort rätt vill säga.. kanske inte.
Jag antar att det återstår att se.

Huvudvärken försvinner inte, men det har alla mina pengar gjort. - helt sanslöst -

Rasmus på luffen har gått utmärkt och fick en hel massa beröm.
Spelningen i Ö-ljunga gick också bra, inte så mycket folk dock.

Ikväll blev det plugg.
Nu måste det bli sova.

I fredags drack jag vin och hade det mysigt, och igår var det förfest och utgång med "diplomaterna" :)
NICE!
Hände en hel del mysko saker... men med risk för att bli stämplad för livet, tänker jag vara tyst om en del saker!

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket! Det värmer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback