Vilken jävla dag !

På ett positivt sätt :)

Min huvudvärk vill ALDRIG ge sig, så snart skiter jag fan i det.

Kom till Lund vid 10 och var duktigt nervös.. kan inte minnas när jag kände mig så vilsen sist (trots att jag visste vart jag skulle) Jag kom iallafall till uppropet och allt gick bra!
PRATADE med ingen.

Kom i blå grupp Bokstav B! :)

Träffade Billy, Erik och Robin.
Vi tog oss en lunch och vandrade sedan runt för att hitta några Nationer.
Bestämde oss först för Göteborgs nation, men ångrade oss ganska snabbt.
Vi hade ju redan våra aningar och beslöt oss slutligen för ÖSTGÖTA Nation! Det kommer säkerligen bli toppen.
De hade precis den inställning som jag letade efter :) Positiva och Glada!!

Jag har dessutom redan hittat Nationkören och jag ska provsjunga på tisdag kl 18:30 på Spyken! Ojoj! Men det ska bli kul som fan!!
Här kommer Emma!

Imorgon börjar jag kl 12:00 - 15:00, sedan beger jag mig hem till Jimmy, för han är snäll nog att ha mig som gäst :)

På kvällen börjar Party:t hoppas jag?! YEAH!
Sjukt pepp.

Men nu ska Emma hoppa i säng och åtminstone försöka läsa ett kapitel i min bok  " Det vetenskapliga studiet av politik"

Tjingaling!


Jo Ps: Det sjukaste någonsin. Jag och Robin (den jävlen) har fan i mig fått igenom vår FN- vecka inom skolstaden. De har sett till att fixa alla pengar vi behöver. Så nu har vi ännu mer att göra.. haha Jag kan fortfarande inte fatta. Ds:


Trött student.

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAH göteborgs nation ja, värsta brat-stället. ÖG:s är bra :D bara liiiite brattigt. Lycka till med kören.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback