Julen 2010.

Åren bara rusar och man finner att vissa saker inte blir som man tänkt sig, en hel del saker blir bra mycket bättre än man någonsin trott.

Skolan är äntligen slut.. (även om en hel del plugg väntas) Jag och min älskade sambo ska ha några dagars julledigt tillsammans efter en ganska hård höst.

Min och Magnus första jul ska bli underbar =)

Inför nästa år kommer en hel del saker att hända och jag ser fram emot varje dag.. löften kommer jag inte ha, för man vet ju ändå vad man måste göra!

Men en del saker ska det väl ändras på, förhoppningsvis kommer min kropp må bättre än den gjort det senaste 1,5 året..

Nu blir det mer tv, innan Magnus kommer hem.. Jag är så trött idag!



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback