En helt vanlig tisdagsnatt.

Ja, det är riktigt dåligt.
Tre publicerade blogginlägg under hela 2010. Nästan pinsamt.
Lite bättre på att uppdatera brukar jag ändå vara.


Sitter nu i "mitt nya hem" och i "min nya säng"... vilket snarare är Magnus.
Jag bor här typ. Jag är alltid här..
och jag tycker om det.
Jag vill inte vara någonstans.
Men jag är väl medveten om att inget är mitt, och så kommer det nog förbli.. iallafall ett tag framöver.


Skolan tar otroligt mycket tid, idag har det varit en 13 timmars dag. Föreläsning, opponering och matematik.
Just nu, för i princip första gången, känns det som någonting i kursen börjar sitta. Kanske finns det en möjlighet att jag kan klara av detta?

Jag har tusen järn i elden, och ibland blir det för mycket.

Jag har dessutom fått glasögon, som ger mig mer huvudvärk än vanligt (måste gå och fixa till de, igen).

Imorgon är det inget Lund, men dock så mycket annat. Plugg, möten och dyligt. Just nü är jag sanslöst trött, väntar bara på att älskling ska komma hem, han sa ju kvart i 1. Hoppas jag inte väntat uppe i onödan.. (orkar snart inte mer)

Jag ska se om jag orkar bli bättre på att uppdatera min blogg, är ju knappast säkert.. men men...
har tänkt börja skriva dagbok också.. sån där gammal vanlig hederlig ;)


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback