Dagen som tog ny vändning.

Denna dagen har varit fylld av olika känslor..
Jag förstår att min blogg är en aning förvirrande, men då speglar det mitt liv just nu.

Ena dagen är jag kär och urlycklig, för att nästa dag vara totalt nere.

Jag antar det är ödets ironi.

Idag har jag som sagt jobbat, dagen var ganska jobbig. Känns ganska skönt att ha tvättat, strykt och manglat i sisådär 8 timmar! perfekt terapi.


jag fyllde ett papper med tankar och känslor.. allt för att kunna skriva om det ikväll, för tankarna måste ut.
Men jag orkar inte var deppig ikväll, för det blir jag kanske inatt eller imorgon.
Mitt humör är verkligen som en berg och dal bana. (vilket man iofs. kanske kan förstå)

Träffade min älskade Erik som gav mig goda tips, och tack vare de så känns allt mycket bättre. :)
Dessutom har jag duschat.. och satt på mig min "I love me"-tröja.. haha.. höja självförtroendet lite :D

 


För att bli lite mer allvarlig, så önskar jag att jag kunde svara på sms:et idag.
men det går inte.
Jag vill.
Men jag kommer kämpa.
Jag tänker inte ge upp.
Jag är säker på min sak.

Det är bättre att ha kämpat och förlorat, än att förlora utan att kämpa.


Och du, du är värd allt.
Du är värd att kämpa för.
Tid.
Inte om, utan när.



Ikväll tänker jag lägga mig i tid, ska upp och vara i Lund kl 8:00, sen ska jag plugga lite för att slutligen fika med Charlotta :) ska bli trevligt!

Ha det underbart, och tack J för videon. Såsantså (tror jag vet vem avsändaren är)

Nästa steg, förutom att försöka bli stabil i mitt humör, är att börja äta. Imorgon är det fjärde dagen utan mat.. (förutom 1 kiwi och en halv scones)



Kärlek är smittsamt,
så jag ger den till dig/er som vill ha den.




tom i kropp och själ. men hjärtat fullt av hopp.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill också ha en sån tröja att ta på mig när allt känns skit... Men du är iaf en kämpe Emma :) you go girl!

2010-03-16 @ 23:40:40
Postat av: J

Tror dock inte att du har en aning... men varsågod! :)

2010-03-17 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback