Godmorgon.

Att allt ändras så fort.
Allting kan raseras på en sekund, för att senare rätta till sig ännu fortare.

Jag sov hos Magnus inatt.
Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag saknat honom något fruktansvärt.

Jag är medveten om att allt inte kan bli lika bra som det var tidigare.. i lördags natt, söndagsmorse.
Det har hänt så otroligt mycket, kanske framförallt i min hjärna.
Det kommer att ta tid.


Folk må tycka och tänka.
Och det får man göra..
De som känner mig förstår mig, och vet att detta är rätt.
Jag visste från början att det var rätt,
annars hade jag aldrig kämpat.

Nu väntar en tids arbete för att upprätthålla allt det fina vi hade innan detta "lilla" missöde..
Men det klarar vi. Klarar vi inte detta, var vi inte meningen.
Vilket jag bestämt  mig för.



Jo, en helt annan sak. Alla ni som skickade sms till mig igår... *jag är ett pucko*
Jag råkade låsa min mobil, till pukkod. NORMALT? nej.
Så fick inte igång mobilh-lvetet, förren på kvällen... där är anledningen till att ni inte fick något svar.

Jag känner mig lagom pigg idag, men hungrig.
shit. måste verkligen äta idag. (men än jag fick i mig igår)

Nu ska jag ta på mig lite mascara och sedan gå ner till tåget som går 07:10!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback