Kanelbullar och 4 kg viktnedgång.

Idag var femte dagen som det var svårt att äta.. har äntligen fått i mig lite mat iallafall :)
Var ute och åt mycket god lunch med mor min :)

Klockan är bara 15:30, varit igång sedan 6:00.

Lund, HBG, hem.
Ska dock till Magnus ikväll igen..
Jag flyttar inte dit, men jag ska vara där :)
Han är ju världens underbaraste.

Är för svag för att inte vara hos honom.



Lyssnar just nu på THåström och lite annan mysmusik, har packat min lilla väska (tar med lite, lite saker till Magnus), och skrivit ut en massor av papper till kursen. Får lön nästa vecka, får köpa häftet jag behöver då.
Hoppas verkligen att denna kursen ska gå vägen, lika bra att hänga med från början.
Tänkte gå ner och läsa om ett kapitel en gång till, och sedan läsa ytterligare ett till ikväll.
Då känns det som man är lite i fas.
17:27 tar jag bussen till stan.

Imorgon är det Lund, sedan ska jag och Robin till Cultura och fixa inför FN-rollspelet nästa vecka, kommer säkerligen blir bra.. tror jag?



Nu väntar makroboken! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback