När livet känns bra blir det aldrig tid för bloggande....

Livet är fint.
Det börjar bli vår.

Just nu sitter jag i min ensamhet hemma hos Mor&Far.
Jag ska snart plugga (a), jag tvättar, och tänker dricka kaffe.

Gick upp vid 6 imorse, åkte till Lund på föreläsning.
Tillbaka till helsingborg för att umgås med Magnus innan han skulle till jobb.

Blev lunch och lite mys! (Vi ska ju inte ses förren på fredag, OJDÅ)
Inte ens när vi "gjorde slut" var vi ifrån varandra sååå länge ;)

Undra hur tusan det komemr gå när jag är i Kenya? Som tur är det ett senare problem!

Skolan är ganska krånglig. Läraren är inte heller speciellt pedagogisk.
Det känns liksom som om man hellre vill sova. Man antecknar men lyssnar inte.. Kanske inte är det bästa kombinationen. men men.. det ska säkert bli bra trots allt!

Nu tänkte jag ta mitt kaffe, några chokladägg och gå ner till soffan!

Jag har ca 4 timmar kvar tills far och syster kommer hem, då ska maten vara klar! Alla dessa krav!

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback