tentaplugg.

Om en vecka, 7 dagar så har jag skrivit min första tenta i nationalekonomi.
Sitter nu och försöka tentaplugga.. men det går väl sådär.

tänkte åka till Lund och gå på stödlektion imorgon..
nu läser jag massor av kaptiel på svenska.. dum som man är har jag ju läst alla på engelska innan..
ska väl bli klar med det idag har jag tänkt..

Väntar nu på att älsk ska komma hem. Utan Magnus vett i tusan vad jag gjort.. han lyser upp mina dagar.

Allt som jag någonsin brunnit för tidigare.. verkar ju mer eller mindre tyna bort..

Jag måste verkligen börja träna igen.. och jag saknar min sång.

men inte lönt att verka bitter.



Nu ska jag forsätta plugga i 2,5 timme.. så jag kan mysa med min underbara pojkvän när han kommer hem :)

Pussilurk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback