tom.

Jag har ganska tom i kroppen.. och i huvudet.

Har känt mig konstig nu i flera dagar, kan verkligen inte förklara känslan.
Tenta imorgon, och jag har fet ångest... jag bara måste klara den jävla tentan.
Teater idag, inte direkt så att man skulle ha tid med det egentligen..
Magnus har problem med sitt ex.. eller problem och problem.. hon är ledsen.
Jag förstår henne, och honom.
Det är verkligen inte lätt.

Men det är väl klart.. man försöker spela flickvännen som inte bryr sig och är säker på sin sak, även om jag litar på vad jag och Magnus har är det ändå lite jobbigt..

Hade jag förlorat något som honom hade jag också ångrat det.



Vidare så har jag verkligen fått fundera över livets sanna värde..
igår har jag bara kunna tänka på en sak.


Jag är inte speciellt religiös av mig, men idag (precis som igår) vill jag faktiskt be en bön för en familj.
En familj med 3 barn. Världens sötaste.
Livet är bara för grymt ibland, man önskar att människor, speciellt barn, ska slippa uppleva sådant.



Nu ska jag´räkna lite matte innan det är dags att bege sig till Ängelholm..

.............. och melodifestivalen? Vem kom på det? suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback