wiee.. morgonsms :)

Fick precis det dagliga morgonsmset.
Har dock inte hämtat mobilen för att läsa det..
men finns ju inte så många vanliga människor som är vakna och skriver sms, inte till mig iallafall ;)

Idag är jag så sanslöst trött.
Sitter här med min havregrynsgröt.. försöker verkligen få ner allt.
Igår var ju en bättre dag, åt både lunch och middag.
Dessutom är jag back on track när jag kan äta godis :)

Livet känns bra nu igen.
Konstigt.


Nu är det bara att ha blickarna framåt.

Nu ska jag borsta tänderna och bege mig till Lund.
Föreläsning, tillbaka till Helsingborg för att träffa Robin, fika med Robin och sedan hem.
Måste hinna plugga lite idag.. kommer ju missa föreläsningarna både måndag och tisdag! :/

Hoppas att alla mina underbara vänner (och läsare?!) får en underbar dag!

(nu fick jag ett sms till, kanske inte var mitt morgonsms trots allt, kanske är någon annan? NYFIKEN!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback